Меню закрити

Головна / НовиниGTA Online / Що не так з листопадовим випробуванням пограбуваннями в «Онлайні»?

Що не так з листопадовим випробуванням пограбуваннями в «Онлайні»?

OPla G
17 гру 2024 в 21:45
  151
  1
Традиційно листопад — місяць пограбувань в GTA Online, який чудово вписується в календар. Якраз між Хелловіном та зимовим доповненням з різдвяно-новорічними святкуваннями. Минулий листопад став періодом найбільшого в історії гри випробування для спільноти. З 7 листопада до 5 грудня гравці мали награбувати на 20 трильйонів GTA$ у фіналах восьми основних пограбувань (п’яти класичних, «Судний день», казино та Кайо Періко). З ціллю ми впорались, але тільки тиждень тому. В Rockstar Games прийняли рішення продовжити івент, так як випробування просто не пройшли.

Повідомлення про успіх (на цей момент вже відключено) на офіційному сайті гри.

Усім, хто брав участь хоча б в одному фіналі до 10-го числа, роздали новенькі речі — бомбер Pacific Standard та форму спецназу N.O.O.S.E. (або Н.У.П.), а також обіцяний транспортний засіб — катер Police Predator. Хоча спочатку говорили про «новий ТЗ», і це сприймалось як абсолютна новинка, а не те, що мається у грі з першого дня.

Бомбер Pacific Standard. Бомбер Pacific Standard. Уніформа N.O.O.S.E. Катер Police Predator.

Але, якщо чесно, не схоже, що задача випробування була виконана. Здавалось, за 33 дні це цілком під силу багатомільйонному ком’юніті. Але якщо поглянути на покроковий прогрес, виникають питання.
  • Після першого тижня (7 днів) — 5,4 трлн. Чверть за ¼ виділеного часу — гарний темп. В цьому дуже допомогла статуя пантери, яка гарантувалась лідерам, котрі влаштовували рейд на Кайо Періко не вперше.
  • Після другого тижня (14 днів) — 9,1 трлн (ввечері напередодні було 8,7). За доволі довгий «Судний день» отримати подвоєнні гроші (та очки репутації) можна було тільки в кінці третього акту. Тут не завадили б 2x GTA$ й у фіналах перших двох.
  • Після третього тижня (21 день) — 12 трлн. Всього 60% за сім днів до кінця, а пропонувався множник на два в класичних пограбуваннях — найважчих з точки зору організації (зібратися скоординованою командою вчотирьох це те ще випробування для спільноти).
  • Після четвертого тижня (28 днів) — 16 трлн. Заробити необхідні 8 на діамантах, які були цілями усіх пограбувань казино, якщо його проводили не вперше, не вийшло. Ось якщо б зробили 2x GTA$ зверху, тоді інша справа…
В строк ціль не була досягнута, і розроби продовжили подію до виходу оновлення. За п’ять днів належало награбувати на 4 трильйони без будь-яких бонусів та особливої здобичі. І знаєте що? Не вигадали нічого краще, окрім як оголосити про успіх підприємства. Зрозуміло, що раз вже в «Онлайн» додали усі анонсовані призи, то вони рано або пізно доберуться до гравців. Але, можливо, не варто підносити усе на тарілочці? Цілком можна було обійтись без безкоштовного катера: «16 трильйонів з 20 — чудовий результат! Ось вам бомбер та форма. А Predator, якщо так хочете, є у продажу». Не те, щоб виникало бажання платити зайві 3 мільйони 780 тисяч, але таке рішення однозначно було б куди справедливіше. Інакше який тоді сенс від лімітованих за часом випробувань?
Коментарі:
Увійдіть, щоб коментувати.