Що знайшли у початковому коді GTA 5: бета-версії фіналів, скасовані сюжетні DLC та інше
OPla G
26 лют 2024 в 23:53
248З оприлюднення вихідного коду GTA 5 пройшло вже два місяці. Та цікавих подробиць куди більше, ніж здалось на перший (та другий) погляд.
Для кращої візуалізації рекомендуємо подивитися два ролики, які підводять загальний підсумок цієї теми. Останнє відео було заборонено правовласником на YouTube та в Twitter.
Альтернативні смерті
Сюжетні доповнені, які так й не випустили
DLC до «п’ятірки» планувалось чимало. Про якісь відомо більше, про якісь — менше.- «Агент Тревор» лише частково був перероблений в пограбування «Судний день» для GTA Online. Там знайшлось місце не тільки ШІ Кліффорд, але й цілому переліку персонажів, в який входили відомі нам (Рон, Вейд, Агент 14, який спочатку був блондином, актор Джек Ховітцер, Сімеон, агент Карен/Мішель) та нові (Галіна та Кірілл Сорокіни, Васілій, доктор Мінтон та інші). В цій шпигунській історії були замішені корейці, росіяни та ЦУР, а одна з битв могла відбуватися в космосі з використання лазерів. Знайдені згадки гарпуна та арбалета, які в грі так і не з’явились, а також джетпаку, автомобіля-амфібії Stromberg та дронів, які пізніше все ж були додані в «Онлайн».
- DLC Norman це фантазія на тему зомбі-апокаліпсиса в Лос Сантосі та окрузі Блейн. Головними героями ставали Майкл та його діти, Трейсі та Джиммі. Є припущення, що під час нападу на будинок де Санта була заражена Аманда, для неї сім’я шукала ліки. Будівлі з графіті INFECT з частково знищеного міста задіяли на Арені.
- Доповнення з Франкліном у головній ролі — про вторгнення інопланетян, під час якого гора Чіліад розколюється навпіл й звідти з’являється НЛО (мабуть, це і є горезвісна таємниця того місця — в сюжетці грала роль затравки до такого продовження). Після прибульці, які шукають нафту та воду, знищують добру частину ігрового світу. Зображення позаземних істот, яке можна нанести на підлогу в гаражі офісу, цілком ймовірно, є ілюстрацією до цього DLC. Інші явища на зразок прибуття літаючих тарілок та хелловінської погоди могли бути напрацюваннями того проекту.
- Про доп Mahnunt невідомо майже нічого. Вочевидь, воно названо на честь дилогії, яка вийшла в 2003-2007 рр. А все, що від нього залишилось, це маска Please Stop Me. Її роздавали усім, хто завершив плейлист «Команда вцілілих» 3-5 жовтня 2014 року.

Інший вирізаний контент
- Їзда верхи була цілком реальною в GTA 5. Для цього є іподром та ранчо Ла Фуента Бланка зі стійлами, а ще планувалось ласо та спеціальний транспорт для перевезення коней. Реалізувати задумане так й не встигли через проблеми з анімаціями.
- В пограбуванні Sharmoota Job можна було використовувати наступні елементи одягу.
- Мінімум шість місць мали інтер’єр, який прибрали з фінальної версії. Ще одну будівлю, базу вагосів напроти вказаного стриптиз-клубу, «знесли» повністю.
Інше
- Один з проектів називався Meridian, але невідомо, яка саме гра так позначалась. Є теорія, що це могло бути дещо в сеттингу Середньовіччя, що згинуло на етапі концепту.
- Крім того, в початковому коді GTA 5 знайшли різноманітні варіації логотипів Rockstar, безліч мемів, забавних коментарів розробів та зображення рожевого поні
.
Я навіть не стану робити вигляд, що розумію, що тут, *****, відбувається.
Це найбільш лайновий код у всій грі.
Просто, *****, вбийте мене!


Висловлюємо респект користувачу Slick за знахідки та каналу MMI за відео.
0












