Інтерв’ю колишнього директора з дизайну в Volition: приквел Saints Row, ціна GTA 6 та інше
OPla G
сьогодні в 20:36
28У середині жовтня Кріс Стокман, левел-дизайнер у Volition під час розробки The Punisher (2005) та директор з дизайну першої Saints Row (2006), дав інтерв’ю ресурсу Esports Insider. Преса розтиражирувала його думку про ціну GTA 6, хоча з головою Bit Planet Games (займались VR-іграми) поспілкувались ґрунтовно. Більш того, та бесіда призвела до цікавих наслідків.
Не всі ігри створюються однаковими. Це та, яка може коштувати 100 доларів. Сподіваюсь, що так і буде. Це заслужено.
Так, відхід Дена Хаузера може вплинути. Це вдарить по фірмовій сатирі, яку інший автор не повторить. Творіння буде менш «на грані» та більше відповідати сучасності.
Я буду слідкувати, оскільки великий фанат. Пам’ятаю, коли GTA 3 вийшла на PlayStation 2, я працював у іншій ігровій компанії. Прийшов у офіс, поставив диск та ми вмостились пограти. «Боже мій, це майбутнє відеоігор». Досвід, який розплющує очі. Дещо революційне. Сумую за тими днями.
Щоб повернути почуття того, що це щось революційне, необхідно зробити ігровий світ ще більш масивним. Щоб Сан Андреас в GTA 5 здавався дитячим майданчиком. Якщо динаміка історії буде змінюватись по ходу, це може бути проривним для гри такого масштабу.
Навряд чи це повернуть, але пам’ятаю, як в GTA: San Andreas можна було поїсти, і стати товстим, не харчуватися, і схуднути, позайматися в залі, і накачатися. Хотілось би, аби таке було, щоб персонаж був більш персоналізованим.
Не можу вибрати слабкість у формулі франшизи, над якою варто було б попрацювати у шостій частині. Я тільки сподіваюсь, що запропонують більше вибору в сюжеті. Дайте гравцю привести героя туди, куди він хотів би. Це краще, ніж грати у тривалий 50-годинний фільм.
Вибір гравця це те, на що я зробив би акцент. Ми хотіли впровадити це в Saints Row 1, але все закінчилось тільки тим, що можна вирішити, в якому порядку ліквідувати банди. Якби я займався сиквелами, то хотів би дати більше свободи.
Згадайте Mass Effect. Відгалуження діалогів з подальшим впливом на сюжет це те, що я хотів би бачити в GTA.
Rockstar Games ніколи не провалюється. Пам’ятаю дні, коли вони випустили гру про пінг-понг (Table Tennis), щоб просто протестувати систему анімації перед випуском GTA 4. Я не вірю, що вони проваляться. У них повно часу та багато грошей.
Вони продовжують підтримку GTA Online, тому що вона не просідає. Гадаю, наступний «Онлайн», або як його назвуть, також протримається років 10.
Вони випускають по новому релізу кожні п’ять років. Це божевілля. Вони володіють магією. Єдині, хто досі випускає такий тип ігор.
«Рок-зірки» дійсно можуть додати VR-режим в GTA VI, але я не думаю, що це відбудеться. Гравці очікуватимуть візуальної якості, якої не можна досягти без реально потужного ПК. Зараз ще не час для цього.
Можливо, років за десять, але навіть тоді заколисування нікуди не дінеться. Є підробки під GTA на Quest, і вони жахливі. В них немає стилю.
Завжди будуть моди, які переносять у віртуальну реальність, але я не бачу, щоб ними часто користувались.
Не впевнений, що VR на ПК стане широко розповсюдженим — це нішевий ринок.
Здається, розробники ще не оголосили про кооператив? Мені здається, є ще багато чого, що не показано. В Saints Row 2 є кооп, її можна повністю пройти вдвох, але це важко зробити, особливо в іграх серії Grand Theft Auto, що орієнтовані на оповідь. Але якщо хто й може це зробити, так це Rockstar.
Багато чого ми ще не знаємо про GTA 6, але дізнаємось в найближчі півроку.
Абсолютно точно потрібно розірвати цикл «Ліберті Сіті — Лос Сантос — Вайс Сіті», і відправити нас куди-небудь ще. Чому ми застрягли? Чи не тому, що вони хочуть продати побільше копій? Світ повний великих та цікавих міст. Лондон, Токіо, Ріо де Жанейро. Список довгий.Звичайно ж, чимало часу присвятили й Saints Row, а також її порівнянню з Grand Theft Auto.
Вони напевно вважають, що якщо вивезти серію з Америки, це буде дуже дорого та ризиковано. Але навіть якщо так, невже це вся Америка? Я пригадую, ми бували в їх версії Сан Франциско (Сан Фієрро), але де Даллас? Хотілось би побачити якесь інше місце подій.
Коли я потрапив у Volition, вже почався ранній пре-продакшн. Спочатку як гри для PS2. Це вже потім був перехід до наступного покоління (у підсумку гра стала ексклюзивом для Xbox 360).
В компанії вирішували, яким буде проект. Мені сказали, що хочуть дізнатися, як я бачу мультиплеєр. Пригадую, на першій зустрічі я був обережний зі своїми ідеями, але їх назвали недостатньо амбітними. Потім я запропонував щось дике. Кумедно, що воно було схоже на те, чим стала GTA Online зараз. Я хотів, аби усе місто було місцем дій. Відмінність була в тому, що місто ділили 16 гравців, які могли грати у різні режими.
В грі потрібно було заробляти гроші, які платити навіть при поразці. Потім ти купляв одяг на свої кровні.
Кожний режим придумав я, їх схвалювали, й після поставили мене на чолі проекту.
Один з моїх найліпших друзів працював у Rockstar в Нью Йорку під час розробки GTA: SA та Saints Row. Він давно пішов звідти.
Якось я спитав у нього, що думають в компанії про те, що ми робимо, і він сказав, що про наше дітище знають та слідкують за цим.
Ми зробили перший GPS-навігатор у іграх з відкритим світом. Він прокладав шлях між точками та вів гравця. Після нас це почали робити усі.
R*, скоріш за все, думали про нас як про настирливу муху. Вони були домінантами, а ми просто робили альтернативну версію GTA.
Чи втратила GTA, зменшивши кількість усіляких пустощів, тоді як Saints Row збільшила?
Коли ти побував у пеклі та боровся з прибульцями, що можна зробити ще більш навіжене? Гадаю, тому й зробили ребут.
Особисто я вважаю Saints Row 3 піком. Вона були трохи менш відкритим світом та більш структурована.
Насправді я був проти такої назви, тому що вона дуже обмежує. Saints Row це район в ігровому світі, і назва втрачає сенс, якщо покинути його. Хоча, можливо, я забагато думаю про це.
Неймінг дуже важливий для гри. Grand Theft Auto — чудова назва, адже з нею можна рухатись куди завгодно і будь-якому часі. Saints Row, на мою думку, обмежує.
Події Mafia 3 відбуваються в 1960-их, дуже турбулентний політичний час для США, і це прийняли не дуже добре. Але я пішов би цим шляхом.
Коли працювали над ребутом Saints Row (2022), я поговорив зі старим другом, який був моїм босом у минулому, а зараз є продюсером. З того, що я дізнався, стало ясно, що це жахлива ідея.
Чи старалися вони? Якщо робиш перезапуск, навіщо ти його робиш? Це не було Saints Row взагалі. Просто назвали б гру якось інакше. Є певні очікування від цього тайтлу, і їх не виправдали за всіма параметрами.
Що я зробив би, так це приквел до всієї історії. З початком в 1970-их, коли банди тільки з’являлись. В той епосі були великі афро (зачіски), штани кльош та тодішня музика.
Я надав би грі іншого напрямку, щоб вона не конкурувала з сучасним сеттінгом GTA. Не думаю, що хтось може змагатися з нею.
Я вчинив би саме так, якщо б у мене був бюджет у 2 мільярди. Притримувався би відкритого світу. Люблю такі ігри, люблю їх робити.Майже за два тижні після публікації розробник заявив, що його попросили зробити приквел Saints Row, і це буде більш традиційна відеогра, не для віртуальної реальності.
Компанія, що володіє правами на франшизу, якщо ви чуєте мене, зв’яжіться зі мною. Я зможу зібрати команду, яка працювала над оригіналом. Ми зможемо зробити щось гідне з пристойним бюджетом. Я можу знайти інвесторів.
З технологіями Quest 4 можна зробити щось цікаве, схоже на першу частину. Повернутися до коріння або зробити приквел в 1970-их. Воскресити серію та зробити першу в історії якісну пісочницю у відкритому світі для VR, котра мала б свою власну ідентичність.
1

