Rockstar Games проти профспілки: прем’єр-міністр, обопільні звинувачення R* та IWGB
OPla G
учора в 15:30
109Ось вже більше місяця скандал, в який виявилась втягнута Rockstar Games, ніяк не вляжеться.
На початку грудня географія мітингів розширилась. До ініціативи доєднались американські профспілки Alphabet Workers Union та Tech Workers Coalition, які 5-го числа організували зустріч на Бродвеї під головним офісом компанії у Нью Йорку.
Усі свої зусилля для урегулювання ситуації прикладає й влада. Тему звільнень 34 співробітників підняли на спеціальному комітеті з питань житлової політики, бездомності та справедливої праці. Там вирішили напряму звернутися до Rockstar та Take-Two, а поки що забезпечити скорочений штат допомогою.
Член парламенту Кріс Мюррей заявив, що зі своїми колегами Трейсі Гілбертом та Скоттом Артуром збирались провести перемовини з керівництвом студії. Почались вони з прохання підписати угоду про нерозголошення (NDA), але політики відмовились. Під час розмови парламентаріїв не впевнили, що інцидент з робітниками був обов’язковий та законний.
Потім усе вийшло на принципіально новий рівень. Той же Мюррей 10 грудня під час засідання палати лордів (найвищий законодавчий орган країни) звернувся до прем’єр-міністра Кіра Стармера. Той, заслухавши доповідь, пообіцяв, що міністри візьмуть справу на особистий контроль. Прес-секретар Rockstar Games дав коментар виданню IGN, вказавши, що три десятка людей було відсторонено через розголошення «конфіденційної інформації, включаючи конкретні ігрові особливості майбутніх та неанонсованих тайтлів» (яких саме, звичайно ж, не уточнювалось, як і не згадувалась назва GTA 6). Звинувачення в підриві діяльності профспілки в компанії заперечують.
Представники Independent Workers of Great Britain відреагували, звинувативши «рок-зірок» у брехні та дезінформації. Діячі профспілки вказують на те, що ніякого обговорення робочих проектів у Discord не велось — там обмірковували лише моменти, пов’язані з умовами праці. Однією з причин конфлікту може бути те, що на сервері знаходились журналіст, розробник з конкуруючої компанії та багато інших анонімних осіб. В IWGB стверджують, що модерували учасників чатів, і нікого стороннього бути не могло. У відповідь R* парирували, що в профспілці поняття не мають, що відбувалось на тому сервері в Discord.
Член парламенту Кріс Мюррей заявив, що зі своїми колегами Трейсі Гілбертом та Скоттом Артуром збирались провести перемовини з керівництвом студії. Почались вони з прохання підписати угоду про нерозголошення (NDA), але політики відмовились. Під час розмови парламентаріїв не впевнили, що інцидент з робітниками був обов’язковий та законний.
Потім усе вийшло на принципіально новий рівень. Той же Мюррей 10 грудня під час засідання палати лордів (найвищий законодавчий орган країни) звернувся до прем’єр-міністра Кіра Стармера. Той, заслухавши доповідь, пообіцяв, що міністри візьмуть справу на особистий контроль. Прес-секретар Rockstar Games дав коментар виданню IGN, вказавши, що три десятка людей було відсторонено через розголошення «конфіденційної інформації, включаючи конкретні ігрові особливості майбутніх та неанонсованих тайтлів» (яких саме, звичайно ж, не уточнювалось, як і не згадувалась назва GTA 6). Звинувачення в підриві діяльності профспілки в компанії заперечують.
Представники Independent Workers of Great Britain відреагували, звинувативши «рок-зірок» у брехні та дезінформації. Діячі профспілки вказують на те, що ніякого обговорення робочих проектів у Discord не велось — там обмірковували лише моменти, пов’язані з умовами праці. Однією з причин конфлікту може бути те, що на сервері знаходились журналіст, розробник з конкуруючої компанії та багато інших анонімних осіб. В IWGB стверджують, що модерували учасників чатів, і нікого стороннього бути не могло. У відповідь R* парирували, що в профспілці поняття не мають, що відбувалось на тому сервері в Discord.
1
