«Ми й не мріяли, що GTA Online буде жити 10 років»
OPla G
4 бер 2023 в 02:49
94
Ресурс gamesradar.com опублікував інтерв’ю зі співробітниками Rockstar North про минуле, теперішнє та майбутнє GTA Online. Основним співрозмовником був Скотт Бутчард (Scott Butchard), який починав тестувальником, а за 11,5 років у студії став директором з дизайну. Але в матеріалі також присутні коментарі його колеги, ведучого дизайнера Кріса Белла (Chris Bell).
Коли я тільки починав працювати над грою, ми ще не мали загальної концепції. Ми випускали невеличкі доповнення, старанно працюючи над першими «Пограбуваннями».Зараз важливим вектором в розвитку «Онлайна» є спрямованість на різні категорії гравців, у тому числі ті, які віддають перевагу грі наодинці. Якщо раніше в основу виводилась багатокористувацька складова з обов’язковими 4 членами команди в пограбуваннях, то пізніше мінімальну кількість учасників зменшили до 1-2. А в останній час з’являється усе більше й більше завдань, які можна виконувати соло. Навіть деякі старі місії, які раніше вимагали присутності компаньйона, переробляють під одного. Наприклад, сюжетну арку в казино-готелі. Кріс Белл відзначив, що в останні роки побажання спільноти шляхом встановлення зворотного зв’язку — одне з головних джерел натхнення команди.
На старті ми й не мріяли, що GTA Online буде жити 10 років. Її успіх для нас несподіванка.
Впровадження гаража на 50 місць — те, чого хотіли самі гравці.Директор з дизайну погоджується та підкреслює, що при всьому цьому команді вдається зберегти баланс. Тим часом ведучий дизайнер продовжує, кажучи про те, чому іноді виправлень якихось проблем у грі доводиться чекати досить довго:
На прикладі «Злочинних організацій» видно, як уважно ми ставимось до відгуків та бажань граючих. В той же час, ми вносимо щось своє. Наприклад, з однієї сторони, розширюємо бізнес-імперію, з іншої, додаємо класичні завдання типу місій агента ОВГ.
Часом внести найпростіші зміни дуже непроста задача.В кінці, коли мова зайшла про те, що чекає гравців в GTA Online найближчим часом окрім другої частини місій «Остання доза», містер Бутчард розповів наступне:
- на Гелловін з’являться нові випадкові події, які особисто його змусили посміятися;
- будуть нові івенти, що виникли з популярних в спільноті трендів, наприклад, як у свій час протистояння Sprunk x eCola, яке виросло з флешмобу про марсіан;
- випробування, загальні для всіх гравців, які вже проводили двічі, хочуть вплести в гру так, щоб вони відчувались більш природно;
- дорожня карта розпланована на весь рік аж до святкової пори в кінці грудня.