Історія створення логотипа Rockstar Games
OPla G
22 кві 2023 в 21:47

Логотип разом з продукцією є найважливішою відмінною рисою компанії, тим, завдяки чому її впізнаю без зайвих слів. Але іноді до зміни лого вдаються найвідоміші корпорації з багатою історією та багатомільйонним обігом. Втім, знаходяться й ті, які не роблять цього навіть під впливом часу чи моди. Однією з таких залишається студія розробників Rockstar Games, автори Grand Theft Auto, Red Dead Redemption та багатьох інших відеоігор. Так, спочатку у R* було чимало робочих варіантів. Але ось вже майже 25 років їх емблемою беззмінно залишається чорна буква R з білою зіркою, що вписані в помаранчевий квадрат з закругленими кутами. Достатньо проста і мінімалістична комбінація, яка залишається актуальна у всі часи, легко піддається різним інтерпретаціям та зміні колірної гами (див. логотипи інших підрозділів Rockstar) та не потребує редизайну.
В історії створення добре впізнаваного геймерами логотипа спробували розібратись автори timeextension.com. Після декількох спроб знайти дизайнера, що відповідав за символ R*, вони вийшли на Карен Скотт, яка працювала з братами Хаузерами нетривалий час у кінці 90-их.
Карен підтверджує, що творцем лого був, як і передбачалось у книзі Девіда Кушнера, Джеремі Блейк (Jeremy Blake), котрого не стало ще у 2007 році. Сама Скотт прийшла в Rockstar на початку 1998-го (ще до формального заснування) якраз разом з Блейком. Раніше вони працювали в компанії під назвою Nicholson, що квартирувалась в знаменитому Пак Білдінг у Нью Йорку. Джеремі зустрівся з Семом Хаузером на одній з виставок, вони швидко зійшлись на темі спільної любові до фільмів Стенлі Кубрика та схожому почутті гумору.

Ми працювали буквально в найменшому офісі, який можна було собі уявити. Певний час там не було навіть стола — доводилось працювати на картонних коробках. Тоді в ще навіть не названій Rockstar нас було тільки семеро: я з Джеремі, Джеймі Кінг, Гарі Форман, Сем і Ден Хаузери та Террі Донован.Першим завданням, вже після вибору імені, було створення логотипа. Він мав гарно виглядати у якості стікера для обклеювання громадських місць у ході рекламної кампанії. Завдяки цьому кути були закруглені. Для літери R вибрали шрифт Helvetica Neue, а на кольорі зупинились через схожість з емблемою Kodak. Все це дало ефект асоціації з 70-ми та рок-музикою — ідеально для компанії з назвою Rockstar Games. Як логотип підходив назві, так самі співробітники походили на «рок-зірок». Карен розповідає, що R* не була компанією у звичному розумінні слова — там не було ані корпоративної практики, ані правил.
Ми ходили до ресторанів групою, і нас виганяла з кожного закладу, де ми бували. Я намагалася урезонити колег, мовляючи, це Америка, тут неможна викидати що заманеться, тут у людей є зброя, і невідомо до чого може призвести та чи інша ситуація. Пізніше, коли завагітніла, я зрозуміла, що такий стиль життя може нашкодити. Я пішла з Rockstar в 2000 році разом з Джеремі.