Чутки про GTA 6: бюджет та старт рекламної кампанії
OPla G
12 тра 2023 в 15:46
114
На тему GTA 6 користувачами зараз обговорюється дві чутки. Розберемось, наскільки вони можуть бути правдиві.
Вже декілька днів на різноманітних ресурсах та акаунтах можна зустріти інформацію про те, яким є бюджет «шістки». Стверджується, що це буде найдорожча гра в історії, а коштувати вона буде 1-2 мільярда доларів США. Якщо з першою частиною заяви важко сперечатися (GTA 5 свого часу здобула цей статус), то цифри викликають питання. Головне серед них: звідки вони взялись? Спочатку це твердження з’явилось з боку ресурсу Dexerto Gaming, який, тим не менш, не надав джерела. Розробка та витрати на рекламу «п’ятірки» коштували компанії 266 мільйонів. Логічно, що шоста частина обійдеться дорожче, але щоб відразу в 4-8 разів? Дуже сумнівно. Для порівняння: увесь обіг Take-Two Interactive, правовласника, оцінюється в 3 млрд з невеликим.
Інший привід побазікати пов’язаний з першим, адже справа стосується маркетингу. Повідомляється, що в Мережу потрапив лист, буцімто написаний представником Take-2 менеджменту готелю The Guild Downtown в Маямі. В ньому запитується дозвіл на використання рекламного місця, «добре видимого з бульвару Біскейн» (координати) для «просування AAA-гри» на рік, починаючи з кінця літа. Юзери вже відшукали людину, яка могла бути автором листа, — Пол Свідерські (Paul Swiderski), директор з маркетингу в Take-Two. Втім, все це цілком може бути підробкою. Чи компанія дійсно вирішила розпочати рекламну кампанію відразу після першого повноцінного анонсу?..
Інший привід побазікати пов’язаний з першим, адже справа стосується маркетингу. Повідомляється, що в Мережу потрапив лист, буцімто написаний представником Take-2 менеджменту готелю The Guild Downtown в Маямі. В ньому запитується дозвіл на використання рекламного місця, «добре видимого з бульвару Біскейн» (координати) для «просування AAA-гри» на рік, починаючи з кінця літа. Юзери вже відшукали людину, яка могла бути автором листа, — Пол Свідерські (Paul Swiderski), директор з маркетингу в Take-Two. Втім, все це цілком може бути підробкою. Чи компанія дійсно вирішила розпочати рекламну кампанію відразу після першого повноцінного анонсу?..