Що знайшли у початковому коді GTA 5: Токіо, Midnight Club 5 та інше
OPla G
29 січ в 23:50
64
На Різдво «доброзичливці» виклали початковий код GTA 5, з якого дізнались, що для гри планувалась ціла низка сюжетних доповнень і не тільки. Це стало можливим після того, як файли з розробки «п’ятірки» (31 гігабайт, але, за чутками, є і більша версія на 200 Гб) були викуплені групою користувачів за 2 тисячі доларів. За деякими свідченнями, один хлопець, який навіть не вкладався, вирішив нагріти руки на цій справі, спробувавши продати код і за 6 тис., і за суми від 199 до 500 баксів. Але коли нічого не вийшло, він вирішив, що якщо йому не вдалось отримати з цього грошей, то нікому не вдасться — так архів потрапив у вільний доступ. За місяць звідти витягли чимало інформації, але на різних публічних майданчиках її вже підчистили на вимогу правовласника.
- Розробники дійсно планували Grand Theft Auto про Токіо ще для PlayStation 2. Двадцять років тому GTA: Tokyo навіть була серед зареєстрованих торговельних марок. З тих пір чутки про японську столицю у якості ігрового світу періодично з’являлись знову. Навіть повідомлялось, що команда з R* їздила туди, знайомилась з місцем та місцевими, робила знімки та складала загальне враження. Однак ідею відклали через непросту систему автодоріг, реалізація якої могла стати проблемою. Пізніше й взагалі вирішили, що «вибиратися за межі США» буде важко. Оббі Вермей, автор чудового блогу про розробку частин тих часів, каже, що над проектом тоді не працювали в Rockstar North. Можливо, він існував у стінах офісу в Нью Йорку, але далі найбільш ранніх стадій справа не пішла.
- У рушії RAGE використовувався рейдер освітлення з Half-Life 2.
- Midnight Club 5 створювався «рок-зірками», але його відмінили.
- У найактивнішій стадії розробки Agent був ексклюзивом для PS3, але затівався ще для попередньої консолі, а також є згадки про наступну, четверту, модель, поки його повністю не розібрали для інших ігор.
- Розкрилися робочі e-mail 1158 співробітників.