Аніматор пропонував покращити кулачні бої в GTA 5
OPla G
31 січ в 23:45

Кілька днів тому на YouTube-каналі, де і раніше виходили інтерв’ю з екс-співробітниками Rockstar Games (одне з них), опублікували бесіду з вже відомим нам Майком Йорком (Mike York), який в 2012-2017 роках працював аніматором в Rockstar New England. Серед іншого він був відповідальним за анімацію перемикання між трьома протагоністами в GTA 5 та створення реалістичних тварин, таких як пума, в RDR 2.
У нещодавній розмові колишня «рок-зірка» розповів про культуру всередині компанії, братів Хаузерів, свою робота та ділився думками щодо прийдешньої GTA 6. Однією з тем стало обговорення бойової системи в Grand Theft Auto V. Майк пропонував трохи покращити анімацію ближнього бою, а саме бокового удару, надихнувшись The Last of Us. Але в офісі його пропозиціями не зацікавились, «тому що в терміни вкладено занадто багато часу та грошей, і студія просто не ризикує пробувати щось нове». Вочевидь, пізніше містер Йорк спохватився, що сказав щось зайве, і попросив прибрати відео з загального доступу в четвер, через два дні після прем’єри.
У нещодавній розмові колишня «рок-зірка» розповів про культуру всередині компанії, братів Хаузерів, свою робота та ділився думками щодо прийдешньої GTA 6. Однією з тем стало обговорення бойової системи в Grand Theft Auto V. Майк пропонував трохи покращити анімацію ближнього бою, а саме бокового удару, надихнувшись The Last of Us. Але в офісі його пропозиціями не зацікавились, «тому що в терміни вкладено занадто багато часу та грошей, і студія просто не ризикує пробувати щось нове». Вочевидь, пізніше містер Йорк спохватився, що сказав щось зайве, і попросив прибрати відео з загального доступу в четвер, через два дні після прем’єри.