Меню закрити

Головна / НовиниІнше / MindsEye: маркетинг, ігроладний трейлер та скандал

MindsEye: маркетинг, ігроладний трейлер та скандал

  9
  1
Вже за тиждень відбудеться випуск MindsEye, котрий зацікавив нас. А значить, гра вже активно «продається» публіці. Рекламу навіть крутять в IMAX перед новою частиною «Місії неможливої».

Ми живемо за таких часів, коли трейлер відогри, який показується в кінотеатрі перед фільмом, це абсолютно буденна справа.

Обов’язковий пункт програми — геймплейний трейлер. Він не тільки демонструє ігровий процес, але й розкриває карти відносно редактора, який буде доступний виключно на ПК. За його допомоги можна створювати власні місії, перегони та багато іншого. Також розробники обіцяють продовжувати підтримку MindsEye і після релізу як мінімум до зими.
Але локомотивом маркетингу залишається головний натхненник проекту — Леслі Бензіс, раніше продюсер серії Grand Theft Auto та президент Rockstar North. В інтерв’ю він розповідає про особливості свого нового дітища. Звичайно ж, порівняння з GTA 6 проходить червоною ниткою через кожну таку бесіду.
Я не впевнений, що для компанії буде розумно говорити про те, що ми змагаємось з найбільшою грою на планеті. Я гадаю, що це не найкраще бізнес-рішення. У нас різні концепти та історії.
Однак не все так солодко та гладко. Незадовго до виходу залучені зі сторони контент-мейкери стали запевняти, що MindsEye не готовий, і його треба відкласти. З’явилась інформація про те, що в Build a Rocket Boy почались жорсткі кранчі, направлені на виправлення ситуації. А після Марк Герхард, один з керівників студії, заявив, що проти них ведеться проплачена кампанія з дискредитації. Хто за нею стоїть, вказано не було, але не важко здогадатися, що підозрюють Rockstar Games.
Джерело
gamesindustry.biz, comicbook.com
Більше новин на тему Інше:
Коментарі:
Увійдіть, щоб коментувати.