Меню закрити

Головна / НовиниRockstar та Take-Two / Ден Хаузер про свої найулюбленіші роботи, причини скасування Bully 2 та творчий процес

Ден Хаузер про свої найулюбленіші роботи, причини скасування Bully 2 та творчий процес

  73
  2
Вчора на L.A. Comic Con відбувся анонсований раніше перший публічний виступ Дена Хаузера, екс-віце-президента Rockstar Games та ключового сценариста багатьох ігор серій Grand Theft Auto та Red Dead. Звичайно, першопричиною цієї появи стали майбутні проекти його нової компанії, але усіх більше цікавило все ж минуле.
  • Впевнений, що GTA 6 буде чудовою грою, хоча особисто він над нею не працював. Вважає, що світу вже достатньо частин франшиз, написаних ним.
  • RDR 2 — найулюбленіша та найкраща робота автора за рахунок того, наскільки усі складові справжньої відеогри співпали, і як це емоційно впливає на гравців. Потім йде GTA 4, з якої історії стали розповідати по-новому. Середина GTA 5, коли трійця головних героїв починає діяти спільно, та кінцівка RDR 1.
  • Сиквел Bully не відбувся, тому що для нього не вистачало виробничих потужностей. З невеликими командами в керівництві немає можливості реалізувати усе, що ти хочеш.
  • На E3 у травні 2001-го розробники приїздили з GTA 3, в якій бачили великий потенціал, але на виставці його не оцінили. Гра мала вийти у вересні, але її було відкладено через трагедію, що сталась 11-го числа. Тоді ж у Take-Two були серйозні проблеми, і компанія пішла з фондового ринку. Не вистачало грошей навіть на те, щоб надрукувати тираж «трійки». Потім в жовтні стався реліз, не усім представникам преси він сподобався, але аудиторії дуже полюбився. Продажі не припинялись й після початку нового року.
  • Коли Хаузер-молодший почав працювати над третьою частиною, сценарій було вже написано, але він все ще вніс деякі зміни. R* дізнались про те, що інші вже працюють з захопленням рухів, і хотіли зробити щось подібне, але грошей не було. Довелось співпрацювати з невеликою студією на Лонг Айленді, в якій на знімальному майданчику поміщалося усього три людини. До того ж не вистачало коштів озвучити головного героя.
  • Ідея розмовної радіостанції прийшла в голову, коли з’явилась необхідність наповнити контентом поїздки містом. Ден та Лазло взялись за це, щоб процес став дешевшим. Потім хтось запропонував додати дзвінки на станцію від персонажів самої гри.
  • Своє положення чужинця (Хаузери — британці), але який багато жив у США, сприймає як перевагу у питанні створення продукту, просоченого американською культурою.
  • Правовласник ніколи не мав прямого впливу на творчі процеси.
Під кінець говорили про комікс American Caper («Американське дільце»), і головний творець сказав, що він навряд чи настільки похмурий, як Тревор. Йому дуже хотілось написати історію не про викрадачів авто, а про інших злочинців, які ніколи б не з’явились в GTA.

Всього бесіда вклалась менш ніж у 20 хвилин. Малувато як для предметного спілкувати з такою людиною, чи не так? Що ж, варто взяти до уваги, що це відбувалось на виставці, де в подібнім ключі такі панелі й проводяться.

Однак є чудова новина: повноцінне багаточасове інтерв’ю Ден Хаузер дасть подкастеру Лексу Фрідману, про що той повідомив на Reddit. Більш того: запропонував поставити свої питання, які можуть бути озвучені автору. Тому якщо у вас є щось, що ви давно хотіли дізнатися у Хаузера-молодшого, ось він шанс.
Джерело
reddit.com
Більше новин на тему Rockstar та Take-Two:
Коментарі:
Увійдіть, щоб коментувати.