Друге перенесення GTA 6: причини
OPla G
учора в 23:00
58Як би у спільноті не старались побудувати цікаві, а інколи навіть дикі, версії, чому GTA 6 все ж перенесли ще раз, варто визнати, що все просто. Окрім факторів, що лежали на поверхні та бачені ще півроку тому, є й інші.
У своїй заяві розробники чітко дали зрозуміти, що єдиною причиною було бажання довести проект до ідеального стану, максимально відполірувавши його. Вже не один раз промовлялось, що Rockstar Games прагне до досконалості, працюючи над тим, що стане її новим magnum opus.
Декількома джерелами повідомляється, що гра готова в плані наповнення контентом, й усі зусилля сконцентровані на тому, щоб не допустити ситуації, яка відбулась з Cyberpunk 2077 — чудовим тайтлом, котрий провалився на запуску через просто божевільну кількість багів та загальну сирість продукту. З урахуванням масштабів, на які націлились в Нью Йорку та Единбурзі, такі побоювання мають під собою підстави.
Інсайдер Том Хендерсон, підтверджуючи загальну закінченість, приводить конкретні цифри — кожний місяць затримки в розробці буде коштувати по 10 мільйонів доларів. Виходить, що одним своїм рішеннями «рок-зірки» витратять як мінімум 60 млн.
І це не рахуючи грошей, втрачених на акціях на біржі. За одними обчисленнями, Take-Two позбувається більше 3 мільярдів капіталізації — 17 мільйонів щодня. Такого не може дозволити собі ні одна компанія в ігровій індустрій (і, можливо, в будь-якій іншій сфері також). Чому ж правовласник йде на подібне? Гарний старт може забезпечити заробіток удвічі більше втрати — 7 млрд… Не кажучи вже про майбутню виручку, гарантовану успіхом наступного «Онлайну».
Взаємозв’язок між перенесенням та проблемами з профспілкою відкидає не тільки Зельник, але й усі, до кого варто прислухатися: й Kiwi Talkz, й Tez2, й Джейсон Шрайєр, й той же Хендерсон. Незважаючи на те, що обидві події відбувались паралельно, одна на іншу не вплинула. Звільнення тридцяти людей з числа шести тисяч працівників просто не може бути критичним. Втім, якщо це не відобразилось на розробці прямо зараз, невідомо, до чого приведе ця історія в майбутньому.
Тим не менш, поки що 19 листопада 2026 року виглядає цілком реалістичною датою релізу Grand Theft Auto VI.
Декількома джерелами повідомляється, що гра готова в плані наповнення контентом, й усі зусилля сконцентровані на тому, щоб не допустити ситуації, яка відбулась з Cyberpunk 2077 — чудовим тайтлом, котрий провалився на запуску через просто божевільну кількість багів та загальну сирість продукту. З урахуванням масштабів, на які націлились в Нью Йорку та Единбурзі, такі побоювання мають під собою підстави.
I want to clarify a few things regarding GTA 6, since a lot of BS is circulating around.
— Reece “Kiwi Talkz” Reilly (@kiwitalkz) November 7, 2025
1. The union layoffs in the UK and the delay are not related. There are 6000+ employees working at Rockstar, you aren't delaying a game over 35 people getting laid off, that's not how these… pic.twitter.com/VF3BdPYHqL
Take-Two just vaporized $3.2B in market cap to buy 6 months of polish.
— Aakash Gupta (@aakashg0) November 6, 2025
The math here is wild. They're essentially paying $17M per day of delay to avoid shipping a game that mightunderperform a $7B launch window.
This tells you everything about how Rockstar views execution risk.… https://t.co/maRmKCHDfm
Yep. If anything, the firings would create an issue of another delay in the future, rather than this one.
— Tez2 (@TezFunz2) November 7, 2025
0
