Меню закрити

Головна / НовиниGTA 6 / Деякі технічні подробиці другого трейлера GTA 6 (доповнено)

Деякі технічні подробиці другого трейлера GTA 6 (доповнено)

  35
  0
Доповнення за 13.05. Додане нове відео від Digital Foundry.
Як ми вже знаємо з самого трейлера, знято його було на PS5. Розробники ж повідомили, що, окрім цього, ролик складається зі зйомок геймплею та кат-сцен у відношенні 50/50. Тобто половина всього побаченого нами у вівторок це повноцінний ігровий процес GTA 6, а не тільки заскриптовані заставки.
Більше технічних особливостей розкривають техногіки з Digital Foundry у своєму спецвипуску. Втім, їх висновки це не офіційна інформація, а лише експертна оцінка.
  • Справжня роздільна здатність трейлера 2 — 1440p, або, іншими словами, 2K. Воно було масштабовано під 4K за допомоги інструменту FidelityFX Super Resolution (FSR). А якщо відняти чорні полоси (екранне каше, він же леттербоксінг), які додані для додаткового кінематографічного ефекту, то вийде і зовсім 2560×1152.
  • 30 кадрів у секунду — саме стільки ми бачимо при перегляді відео. Ймовірно, що режиму з 60 fps на старті не буде, так як він сильно вдарить по якості картинки.
  • Рейтрейсинг, обкатаний в GTA 5, буде реалізований на порядок краще, і включить такі особливості, як тіні та відображення з трасуванням променів.
  • Візуально ігролад та кат-сцени відрізнятися не будуть, а останні запускаються в реальному часі. Найближчий приклад — RDR 2.
  • Персонажі зроблені на найвищому рівні, але особливо оглядачі відзначили волосся на голові Лусії та на руках Джейсона (можливо, для рослинності на тілах впроваджена спеціальна система), а також плями поту на одязі, який виглядає дуже реалістично.
  • Єдине, що не вразило, це вода у водоймах.
Спеціалісти відреагували на заяву Rockstar Games в наступному епізоді свого подкасту, і не згодні з тим, що показане є демонстрацією геймплею у звичному розумінні, так як зйомка майже не ведеться безпосередньо з ракурсу гравця.

Більше новин на тему GTA 6:
Увійдіть, щоб коментувати.