Меню закрити

Головна / НовиниGTA 6 / Трейлер 2 GTA 6: цифри та показники

Трейлер 2 GTA 6: цифри та показники

  19
  0
За день (або близько того) до прем’єри другого трейлера на YouTube у перелік ігор, до яких можна прив’язати відео, додали GTA 6. Цікаво, співробітники відеохостингу щось знали? Чи просто збіг?

GTA 6 в списку ігор на YouTube.

Як би там не було, трейлеру присвоїли унікальне посилання (yt.be/trailer2) за аналогією з першим. Але чи допомогло йому це перевершити рекорди дебютного показу? Схоже, що ні. Порівняємо деякі цифри.
  • За 24 години:
    • трейлер 2 — 69 мільйонів переглядів та 4,7 млн лайків;
    • трейлер 1 — 90,4 мільйонів переглядів та 8,9 млн лайків.
  • За тиждень:
    • трейлер 2 — 106 мільйонів переглядів та 5,8 млн лайків;
    • трейлер 1 — 143 мільйонів переглядів та 10 млн лайків.
Невідомо, що є причиною цього. Відсутність анонсу? Більша кількість викладеного разом з трейлером матеріалу? Або згаслий інтерес зі сторони тих, хто піддався хайпу в грудні 2023-го? У будь-якому випадку, Книга рекордів Гіннеса даремно очікувала на нові висоти.
Тим не менш, це не завадило, а, можливо, й спонукало Rockstar Games повідомити виданню The Hollywood Reporter, що за перший день другий трейлер набрав 475 000 000 переглядів на усіх майданчиках сукупно. Звідки взялась така цифра? Вочевидь, в ній підсумовані публікації у всіх соцмережах: Facebook, X (раніше Twitter), TikTok (там це був взагалі перший пост від розробників) і т.д. Також туди напевно увійшли показники на регіональних каналах. «Навіщо дублювати ролик на усі мови, коли субтитри є в основному, а з першим так не робили взагалі?» — спитаєте ви. На те є свої причини: маркетинг та відмінності класифікаційних нюансів у різних країнах. Ось так й накапало майже півмільярда. Це не враховуючи всілякі перезаливи, починаючи від PlayStation та Xbox і закінчуючи шанувальниками та фан-ресурсами.

Як водиться, трейлер 2 підігрів інтерес до музикального супроводу. Spotify поділився такою статистикою. Прослуховування композиції The Pointer Sisters — Hot Together, основної з п’яти, виросли на 182 000 процентів! Навіть Love is a Long Road Тома Петті, піснею з трейлера 1, після 6 травня насолоджувались на 37 тисяч процентів більше. І це тільки на одній платформі, без урахування Apple Music та інших подібних.
Джерело
hollywoodreporter.com
Більше новин на тему GTA 6:
Увійдіть, щоб коментувати.