Трейлер 2 GTA 6: цифри та показники
OPla G
13 тра в 23:30

За день (або близько того) до прем’єри другого трейлера на YouTube у перелік ігор, до яких можна прив’язати відео, додали GTA 6. Цікаво, співробітники відеохостингу щось знали? Чи просто збіг?
Як би там не було, трейлеру присвоїли унікальне посилання (yt.be/trailer2) за аналогією з першим. Але чи допомогло йому це перевершити рекорди дебютного показу? Схоже, що ні. Порівняємо деякі цифри.
Тим не менш, це не завадило, а, можливо, й спонукало Rockstar Games повідомити виданню The Hollywood Reporter, що за перший день другий трейлер набрав 475 000 000 переглядів на усіх майданчиках сукупно. Звідки взялась така цифра? Вочевидь, в ній підсумовані публікації у всіх соцмережах: Facebook, X (раніше Twitter), TikTok (там це був взагалі перший пост від розробників) і т.д. Також туди напевно увійшли показники на регіональних каналах. «Навіщо дублювати ролик на усі мови, коли субтитри є в основному, а з першим так не робили взагалі?» — спитаєте ви. На те є свої причини: маркетинг та відмінності класифікаційних нюансів у різних країнах. Ось так й накапало майже півмільярда. Це не враховуючи всілякі перезаливи, починаючи від PlayStation та Xbox і закінчуючи шанувальниками та фан-ресурсами.
Як водиться, трейлер 2 підігрів інтерес до музикального супроводу. Spotify поділився такою статистикою. Прослуховування композиції The Pointer Sisters — Hot Together, основної з п’яти, виросли на 182 000 процентів! Навіть Love is a Long Road Тома Петті, піснею з трейлера 1, після 6 травня насолоджувались на 37 тисяч процентів більше. І це тільки на одній платформі, без урахування Apple Music та інших подібних.
- За 24 години:
- трейлер 2 — 69 мільйонів переглядів та 4,7 млн лайків;
- трейлер 1 — 90,4 мільйонів переглядів та 8,9 млн лайків.
- За тиждень:
- трейлер 2 — 106 мільйонів переглядів та 5,8 млн лайків;
- трейлер 1 — 143 мільйонів переглядів та 10 млн лайків.
The most viewed videogame reveal on YouTube in 24 hours is Grand Theft Auto VI Trailer 1 with 90,421,491 views, as of 5 December 2023.
— Guinness World Records (@GWR) May 6, 2025
The clock has started... ⏳ https://t.co/Anlu7X9GFl
Як водиться, трейлер 2 підігрів інтерес до музикального супроводу. Spotify поділився такою статистикою. Прослуховування композиції The Pointer Sisters — Hot Together, основної з п’яти, виросли на 182 000 процентів! Навіть Love is a Long Road Тома Петті, піснею з трейлера 1, після 6 травня насолоджувались на 37 тисяч процентів більше. І це тільки на одній платформі, без урахування Apple Music та інших подібних.
L’effet du second trailer de GTA VI sur Spotify ?
— Spotify France (@spotifyfrance) May 9, 2025
+ 182 000 % d’écoute de « Hot Together » de The Pointer Sisters (musique du trailer 2)
+ 37 000% d’écoute de « Love Is A Long Road » de Tom Petty (musique du trailer 1) pic.twitter.com/oiOm0AWdud