Дайждест GTA 6: підготовка до передзамовлень або перенесенню, запити в Google та дослідження ціни
OPla G
11 жов в 14:00

Представники Take-Two заявили, що 6 листопада відбудеться черговий фінансовий звіт за квартал. Абсолютно точно там представлять офіційні результати продажу не тільки флагманів, але й Mafia: The Old Country. Нам відомо, що вона продалась понад 1 мільйон разів (так підрахували аналітики одні та інші), але які реальні числа зараз? Ось і дізнаємось.
А ще дізнаємось, чи виправдуються нові сподівання фанатів, які очікують, що на початку наступного місяця відкриються попередні замовлення GTA 6. Логіка в їх судженнях є: це буде півроку та три тижні до оголошеної дати релізу. Саме час починати маркетингову кампанію. Але в цьому рівнянні залишається чимало невідомих. А чи дійсно потрібно стільки часу для реклами найбільш очікуваної відеогри? А що, якщо друге перенесення все ж станеться? Виникає відчуття, що правовласник не виключає такої можливості, і вже почав закидати вудку з прицілом на це. Інакше як пояснити новий репортаж на телеканалі CNBC, в ефірах якого частенько з’являється Штраусс Зельник (один, два)? Ведучий не розповідає ніякої нової інформації, і лише вказує на чудову нагоду вкладатися в акції T2, а під кінець ще й каже, що подальша відстрочка — ще краще для інвестування. Схоже на запасний план з утримання ринкової вартості компанії у випадку, якщо розробник все ж затримає проект до осені. Якщо у когось ще є сумніви на рахунок формулювання «найбільш очікувана відеогра», то свіже дослідження від Uswitch емпірично доводить це. Згідно з їх підрахунками, за останній рік, з вересня 2024-го по серпень 2025-го, запити в Google та інших джерелах тільки у Великій Британії перевищує 6,4 мільйонів штук. Третина від цієї кількості — 2,176 млн — приходиться на пошук інформації про дату виходу. Для порівняння на другому місці — Battlefield 6, що анонсовано цього літа, а випущено вчора, шукали менше мільйона (902 600).
Інше дослідження продемонструвало, що найкращою ціною GTA VI буде 70 доларів. Вона принесе своїм творцям максимальний прибуток, а геймери залишаться задоволеними. При ціннику в 100 баксів усі показники падають. MIDiA Research опитала більше двох тисяч американських споживачів, використовуючи аналіз ціноутворення Габора-Грейнджера. Суть цього методу полягає в тому, щоб пропонувати різну вартість та фіксувати реакцію покупців на неї.
А ще дізнаємось, чи виправдуються нові сподівання фанатів, які очікують, що на початку наступного місяця відкриються попередні замовлення GTA 6. Логіка в їх судженнях є: це буде півроку та три тижні до оголошеної дати релізу. Саме час починати маркетингову кампанію. Але в цьому рівнянні залишається чимало невідомих. А чи дійсно потрібно стільки часу для реклами найбільш очікуваної відеогри? А що, якщо друге перенесення все ж станеться? Виникає відчуття, що правовласник не виключає такої можливості, і вже почав закидати вудку з прицілом на це. Інакше як пояснити новий репортаж на телеканалі CNBC, в ефірах якого частенько з’являється Штраусс Зельник (один, два)? Ведучий не розповідає ніякої нової інформації, і лише вказує на чудову нагоду вкладатися в акції T2, а під кінець ще й каже, що подальша відстрочка — ще краще для інвестування. Схоже на запасний план з утримання ринкової вартості компанії у випадку, якщо розробник все ж затримає проект до осені. Якщо у когось ще є сумніви на рахунок формулювання «найбільш очікувана відеогра», то свіже дослідження від Uswitch емпірично доводить це. Згідно з їх підрахунками, за останній рік, з вересня 2024-го по серпень 2025-го, запити в Google та інших джерелах тільки у Великій Британії перевищує 6,4 мільйонів штук. Третина від цієї кількості — 2,176 млн — приходиться на пошук інформації про дату виходу. Для порівняння на другому місці — Battlefield 6, що анонсовано цього літа, а випущено вчора, шукали менше мільйона (902 600).
Інше дослідження продемонструвало, що найкращою ціною GTA VI буде 70 доларів. Вона принесе своїм творцям максимальний прибуток, а геймери залишаться задоволеними. При ціннику в 100 баксів усі показники падають. MIDiA Research опитала більше двох тисяч американських споживачів, використовуючи аналіз ціноутворення Габора-Грейнджера. Суть цього методу полягає в тому, щоб пропонувати різну вартість та фіксувати реакцію покупців на неї.
- 79% опитуваних висловились, що «безумовно» або «ймовірно» куплять гру за $50;
- 60% — за $70;
- 35% — за $100;
- 16% — за $150.